Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szivattyushop.hu szervizpont szolgáltatásai

Szivattyú boltunk indulása óta elérhető nálunk - az új készülékek értékesítése mellett - szivattyú szervizpont szolgáltatás is.

Javításra leadott készülékek elkészülési ideje várhatóan 2-3 hét.

Az általunk értékesített termékek egy részének jótállási időn belüli szerviz pontja is vagyunk, de számíthatnak javítást végző partner cégünkre akkor is, ha túl vagyunk ezen az időszakon. 2021 nyarától elsősorban nálunk vásárolt szivattyúkat tudunk javításra átvenni.

Milyen szivattyú márkák javíttatásával fordulhatnak hozzánk?

  • Pedrollo - Jótállási időn belüli javítás is.
  • Calpeda - Jótállási időn belüli javítás is.
  • Lowara
  • Elpumps
  • Leo
  • Tsurumi
  • Aquastrong
  • Foras
  • Grundfos
  • Wilo
  • AL-KO

A fenti szivattyú márkák esetében sem tudunk mindent vállalni. 4000 Watt teljesítmény felett pl. tekercselést nem tud vállalni a partner cégünk.

Szennyvíz szivattyúkat csak tisztított állapotban van módunk átvenni.

 

Szivattyú szerviz szolgáltatás menete

Jelenleg a szivattyúk javítását külső szerviz partnereink végzik. A szervizek terhelése folyamatosan változik.

A javításra, bevizsgálásra leadott szivattyúk esetében a várható elkészülési időszak 2-3 hét között mozog. Csak nálunk vásárolt készülékek javíttatását tudjuk vállalni. 

Kollégáink és szerviz partnereink is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a készülékek mielőbb elkészülhessenek és vissza kerülhessenek a tulajdonosaikhoz.

Így működik a szerviz szolgáltatás:

  • A készülékek átvételekor üzletünkben kollégáink egy szervizes Megrendelő füzetbe vezetik fel a leadó személy nevét és telefonszámát, a szivattyú adatait, az Önök által jelezett problémát és átveszik a bevizsgálási díjat, mely (szivattyú teljesítményétől függően) jelenleg 8 000 - 24 000 Ft (*) között mozog  A Megrendelő lap egyik példánya Önöknél marad. Ennek jobb felső sarkában található az a szám is, melyre később, az átvételkor is hivatkozniuk szükséges.
  • Az üzletünkben leadott szivattyúkat minden héten egyszer (általában csütörtöki napon) adjuk át a szerviznek.
  • Az ezt követő hét első felében fogja Önöket telefonon keresni a kollégánk egy ajánlattal. Ekkor tudjuk megmondani, hogy mi a baja a szivattyúnak és mennyibe kerül a javítás.
    • Amennyiben úgy döntenek, hogy nem kérik a javíttatást, a szivattyú azon a csütörtökön vissza kerül hozzánk és értesítést követően el tudják vinni. Ebben az esetben a bevizsgálási díjon túl egyéb költség nem keletkezik. 
      • A nem javított terméket szétszerelt állapotban adjuk vissza.
    • Ha Önök elfogadják az ajánlatunkat, a szerviz munkatársai átteszik a szivattyút a javítandók közé és a lehető leghamarabb elvégzik a javítást. A szerviz leterheltségétől és a javítás jellegétől függően ez jellemzően 2-4 hetet vehet igénybe.
      • A javítás befejezését követő csütörtökön a szivattyú vissza kerül pilisvörösvári boltunkba.
      • A termék vissza érkezésének napján vagy legkésőbb a következő munkanapon, SMS-ben értesítjük Önöket, hogy a szivattyú átvehető Pilisvörösváron.
      • A készülék átadásakor a teljes szerviz díjból levonjuk az előre kifizetett bevizsgálási díjat.

 

A javított készülékre 6 hónap jótállást vállalunk így fontos, hogy a Megrendelőlap Önöknél lévő példányát legalább ennyi ideig őrizzék meg.

FONTOS! A javított és nem javított terméket a készre jelentés, illetve üzletünkbe való visszaérkezés dátumától számított 5 munkanapig bérmentve tároljuk. A tárolási idő hossza maximum 30 nap a készre jelentés, illetve üzletünkbe való visszaérkezés dátumától számítva. Azon szivattyúkat, amelyeket ezt követ sem viszik el tőlünk, leselejtezzük. 

* Bevizsgálási díjak alakulása 2024. február 8-tól

  • 1,5 kW-ig bruttó 8 000 Ft
  • 2,2 kW – 4 kW között bruttó 14 000 Ft
  • 5,5 kW – 9 kW között bruttó 16 000 Ft
  • 11 kW – 15 kW között bruttó 24 000 Ft

 

JAVÍTÁS JÓTÁLLÁSI IDŐN BELÜL: Amennyiben a javításra leadott készülék jótállási időn belüli, kérjük, azt mindenképpen előre jelezzék és minden esetben hozzák magukkal az eredeti Jótállási jegyet. Néhány típus esetében a jótállási időn belüli szivattyúkat máshova kell küldenünk mint a azokat, amelyek már túl vannak ezen időszakon. Jótállási időn belüli készülék leadásakor bevizsgálási díjat nem kérünk.

 

JÓTÁLLÁSI IDŐN BELÜLI PROBLÉMA WILO SZIVATTYÚ ESETÉN: A jótállási időn belül meghibásodó WILO szivattyúk speciális esetnek számítanak. Ezen termékek esetében - bárhol, bármilyen vállalkozásnál vásárolta Magyarországon - , azt nem a vásárlás helyére kell vissza vinni

Kérjük, probléma esetén közvetlenül a WILO Magyarország szervizével vegye fel a kapcsolatot.

Az ügyintézés menete:

Az alábbi email címre legyen kedves elküldeni a WILO-nak a kapott számla vagy blokk fotóját valamint a jótállási jegyről készült képet. Írja le, hogy milyen jelenséget tapasztal, mi a probléma a készülékkel. Ne feledje el megadni a telefonos elérhetőségét és ha nem olyan számla áll rendelkezésére, amin a címe is rajta van, érdemes ezt már az első levélben megírni. Ezt követően a WILO-tól fognak Önnél jelentkezni a további teendőkkel kapcsolatban.

service.hu@wilo.com  

Telefon: +36 23 889 571

Elérhető: H-Cs: 8.00-17.00, P: 8.00-14.30

Bővebb információkat a WILO weboldalán olvashat, melyet IDE kattintva ér el.

 


 

PEDROLLO hivatalos szerviz partnerek

Pedrollo hivatalos szerviz partneri lista elérhető a Pedrollo Hungária weboldalán. KATTINTSON IDE!